Witryna ta jest w fazie projektu. Jej możliwości dopiero się okręslają jeśli masz swoje propozycje to możesz je wpisać w komentarzach. Do czego serdecznie zapraszam. Możesz też przejść do kontaktu

 W poszukiwaniu aktualnych ofert sprawdź odnośnik Oferty pracy w Niemczech, dzięki czemu oszczędzisz czas na poszukiwanie Ofert pracy dzięki którym zarobisz wynagrodzenie w Euro. 


Co bardziej liczy się w Pracy? Konkretne pieniądze czy dobra zabawa dzięki której możesz żywo spędzić czas i dobrze się bawić ? Publikuje tu ogłoszenie od zaprzyjaźnionych znajomych. Jeśli miałbyś ochotę aplikować zapraszam cię do kontaktu na poniżej podany numer telefonu.

Moja lista blogów

Pchli targ, flohmarkt, Wyprzedaż Garażowa, Targ staroci

Aby coś tu kupić lub wymienić, możesz również przystąpić do bloga. Wystarczy zostawić komentarz pod odpowiednim postem, a szczegóły dogadać z właścicielem przedmiotu na mejla. Blog jest wspólny, a o porządek na nim dbają kolejno różne osoby. admin jest tu gieldamiastko@gmail.com

wtorek, 5 listopada 2019

Dobre pomysły to kupowanie na pchlim targu Miastko

stare lampowe radio znalezione na pchlim targu
Zawsze lubiałem odwiedzać dom moich dziadków z powodu możliwości cieszenia się z użytkowania starych przedmiotów z duszą. Jednym z ulubionych sprzętów było stare teraz już zdecydowanie zabytkowe radio, w które wpatrywałem się godzinami.
Wtedy nie wiedziałem dlaczego to ciepłe pluszowe brzmienie radia tak bardzo mi się podobało.
To był wzmacniacz lampowy który do dzisiaj jest ceniony w profesjonalnych nagraniach studyjnych.

Potem był czas kiedy mieszkałem w Gdańsku i mogłem odwiedzać tutejszy zielony rynek gdzie stałym elementem było duże stoisko z gratami przywiezionymi po wysprzątanych domach w Niemczech. To było prawdziwe eldorado starej elektroniki.



Zobacz również Ulotkę Pchlego Targu Miastko

Potem poznałem giełde w Pruszczu Gdańskim która teraz jest pchlim targiem a kiedyś była miejsce gdzie się sprzedawało samochody.

Moje zainteresowania starociami osiągnęły najwyższy poziom gdy wyjechałem do Niemiec i mogłem odwiedzać tamtejsze miejsca handlu starociami które mają wielowiekowe tradycje.

Teraz nadarzyła się okazja by pomysł uruchomienia giełdy staroci powołać do życia w Gminie Miastko. To świetny pomysł na niedzielne spacery oraz na spędzenie czasu z rodziną. To potencjalne mejsce do którego będzie mogło zjeżdzać wiele okolicznych mieszkańców

Czy może się to stać tradycją turystyczną Gminy Miastko? Moim zdaniem zdecydowanie Tak.

A ty co byś zaoferował na pchlim Targu organizowanym w Miastku ?

pchli targ Miastko- dobre pomysły by sprzedać i kupić

Zobacz jak wyglda Pchli Targ w Tczewie


Zobacz również jak wygląda Jarmark staroci w Jeleniej Górze.


















Więcej ciekawych przedmiotów znajdziesz na Pchlim Targu Miastko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało rozpisz się o tym co czytasz i co byś tu zmienił, wszyscy tego potrzebujemy. Dzięki bardzo