Witryna ta jest w fazie projektu. Jej możliwości dopiero się okręslają jeśli masz swoje propozycje to możesz je wpisać w komentarzach. Do czego serdecznie zapraszam. Możesz też przejść do kontaktu

 W poszukiwaniu aktualnych ofert sprawdź odnośnik Oferty pracy w Niemczech, dzięki czemu oszczędzisz czas na poszukiwanie Ofert pracy dzięki którym zarobisz wynagrodzenie w Euro. 


Co bardziej liczy się w Pracy? Konkretne pieniądze czy dobra zabawa dzięki której możesz żywo spędzić czas i dobrze się bawić ? Publikuje tu ogłoszenie od zaprzyjaźnionych znajomych. Jeśli miałbyś ochotę aplikować zapraszam cię do kontaktu na poniżej podany numer telefonu.

Moja lista blogów

Pchli targ, flohmarkt, Wyprzedaż Garażowa, Targ staroci

Aby coś tu kupić lub wymienić, możesz również przystąpić do bloga. Wystarczy zostawić komentarz pod odpowiednim postem, a szczegóły dogadać z właścicielem przedmiotu na mejla. Blog jest wspólny, a o porządek na nim dbają kolejno różne osoby. admin jest tu gieldamiastko@gmail.com

czwartek, 7 listopada 2019

Jak najlepiej rozmawiać z mieszkańcami Gminy Miastko, może przez telefon ?

Zawsze uwielbiałem nietypowe urządzenia elektroniczne. Powiem wiecej jestem posiadaczem wiele ciekawych mało znanych urządzeń których nie odnajdziesz w pobliskim sklepie AGD. Tak jestem fanem różnego rodzaju urządzeń. Wszystkie one mają lub powinny mieć swoją funkcjonalność, bo inaczej w jakim celu by je posiadać. 
To nie to samo co karty sportowców czy znaczki które mogłem napotkać na wyprzedażach garażowych. 


Więcej na ulotce pchlego targu Miastko

Dziś przybliże ci jedno z moich urządzeń które nabyłem na PCHLI TARGU. Może poznajesz bo używam tego przedmiotu do codziennego rozmawiania z ludźmi których chciałbym zainteresować co niedzielnym spotkaniami w centrum Miastka. 

To najzwyczajniejszy telefon komórkowy o wyglądzie klasycznego telefonu stacjonarnego. Różnica polega na tym że ten telefon komórkowy mogę używać nawet w Barze Zatoka u Rafałowskich gdzie żaden telefon nie ma zasięgu. To duża zaleta tego urządzenia bo ma naprawdę dużą antenę o dość potężnym wzmocnieniu. Poza tym to urządzenie posiada funkcję odbierania i nadawania smsów. 
Jednak dla mnie jest coś co przebija wszystkie inne korzyści telefonu. Ma dobry dźwięk i mogę dzięki niemu rozmawiać bez rozproszenia uwagi czy trzymania nadajnika przy głowie. Tak się składa że dbam o swoje zdrowie i zauważam dyskomfort spowodowany długimi rozmowami ze smartfonem przy uchu. Tutaj jest zwykła słuchawka telefonu który kiedyś był marzeniem. 
Teraz też jest bardzo potrzebny ale nie znajdziesz to w żadnym sklepie. Ja sam to kupiłem na PCHLIM TARGU. Jak mi się znudzi to wystawie go na wyprzedaży garażowej czy raczej Pchli targ Miastko. 

A ty co myślisz o co tygodniowym spotkaniu sąsiadów na mieście? To dobry pomysł czy wystarczy nam możliwość kochania na giełdę w Koszalinie lub Pruszczu Gdańskim ?
Zostaw komentarz. 
Zapraszam do wrzucenia swojego pierwszego ogłoszenia na Grupę sprzedażową Pchli Targ Miastko Moje Miasteckie Marzenie Zapraszam do wrzucenia swojego pierwszego ogłoszenia na Grupę sprzedażową Pchli Targ Miastko Moje Miasteckie Marzenie














































Więcej na Pchlim Targu MIastko,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało rozpisz się o tym co czytasz i co byś tu zmienił, wszyscy tego potrzebujemy. Dzięki bardzo