Witryna ta jest w fazie projektu. Jej możliwości dopiero się okręslają jeśli masz swoje propozycje to możesz je wpisać w komentarzach. Do czego serdecznie zapraszam. Możesz też przejść do kontaktu

 W poszukiwaniu aktualnych ofert sprawdź odnośnik Oferty pracy w Niemczech, dzięki czemu oszczędzisz czas na poszukiwanie Ofert pracy dzięki którym zarobisz wynagrodzenie w Euro. 


Co bardziej liczy się w Pracy? Konkretne pieniądze czy dobra zabawa dzięki której możesz żywo spędzić czas i dobrze się bawić ? Publikuje tu ogłoszenie od zaprzyjaźnionych znajomych. Jeśli miałbyś ochotę aplikować zapraszam cię do kontaktu na poniżej podany numer telefonu.

Moja lista blogów

Pchli targ, flohmarkt, Wyprzedaż Garażowa, Targ staroci

Aby coś tu kupić lub wymienić, możesz również przystąpić do bloga. Wystarczy zostawić komentarz pod odpowiednim postem, a szczegóły dogadać z właścicielem przedmiotu na mejla. Blog jest wspólny, a o porządek na nim dbają kolejno różne osoby. admin jest tu gieldamiastko@gmail.com

wtorek, 17 grudnia 2019

Wyjasniam o co chodzi w projekcie Pchli Targ Miastko - Miasteckie marzenie

Przez dwa miesiące rozmawiałem kolejno z mieszkańcami gminy Miastko na temat współtworzenia pierwszego spotkania sąsiadów podtytułem targ staroci, okazuje się że mimo początkowej nie znajomości pomysłu jakim jest spotykanie się w celu wyprzedaży rzeczy które już zbyt długo zalegają w szafie nikt nie powiedział że impreza nie ma zastosowanie w jego życiu.

Pojawiły się pierwsze publikacje w mediach regionalnych dzięki którym po raz pierwszy wiele osób mogło zapoznać się z ideą spotkań sąsiedzkich Pchli Targ Miastko. Jestem pewien że jak się uda już uruchomić pierwszą imprezę to z kolejną już nie będzie żadnych problemów.


Oto foto artykułu z gazety Miasteckiej na której można przeczytać jak widziałem imprezę w momęcie gdy ją wymyślałem. Miastko to miejsto kiedyś powiatowe, czy warto nawiązywać do tamtych wartości by na nowo uruchomić miejsce Gdzie ludzie mogli by realizować pomysł drobnego handlu? Moim zdaniem to bardzo potrzebne a nawet konieczne bo spowoduje że wiele organizacji pozarządowych tych które już funkcjonują bedą mogły się uniezależnić do funduszy dotacji urzędowych czy grantów. Każdy z członków organizacji będzie mógł dokonać sprzedaży na 1000 zgodnie z prawem takiej kwoty nie trzeba opodatkować w Polsce. Dlatego jestem przekonany że to dobry pomysł.


By każdy mógł wysłuchać mojej wypowiedzi nagrałem 15 minutową wypowiedź w której wyjaśniam wszystkie ważne zagadnienia związane z moim projektem. Przejdź do zakładki by zobaczyć więcej.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało rozpisz się o tym co czytasz i co byś tu zmienił, wszyscy tego potrzebujemy. Dzięki bardzo